Pages

Sunday, October 14, 2012

Kembali lagi setelah diam seketika

Assalammualaikum,

saya kembali lagi setelah lama blog ni diam. Saya dah bersalin pun. Ada ker org nak baca blog saya ni.
Bila fikir-fikir balik, nak aktifkan kembali blog ni sejak si kecik dh keluar. Hope 1 day she read my writing about her. Saya menyepi pun bukan apa, sgt sibuk berulang alik dari KL- Jb untuk bekerja. Last-last bersalin awal dari jangkaan

Ok, nanti saya akan bercerita lagi ttg proses bersalin, berpantang. Cerita pregnant pun tak abis cerita kan, ni ada hati nak cerita lagi pasal bersalin pula. Ahakz. Hope lepas ni saya rajin la nak bercerita ttg my little one ni.


Ok, meh saya cerita intro jer


Nama si kecik : Balqis Binti Nor Adli
tarikh lahir : 18 Julai 2012
Masa : 3.45 pm (jam Dr)


Lahir secara normal + vacuum (mak yer tak larat nak teran..tipu!!)


ni balqis baru keluar dr oven. dlm 4 jam lepas lahir. Mama yer mamai lagi ni kesan dr ubat bius. 


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com